Saturday, March 18, 2017

Ohashi taste bad

今日、私が使った使い捨てのレストランの箸は、有毒物質が入っているように味わいました。 彼らはサラダ酢とココナッツミルクスープから濡れた後、非常に悪い味でした。 私は豆腐を少し食べたが、豆腐のほとんどをスープから取り除いた。 私は可能なgmoを食べるはずがありません。
Today, the disposable restaurant chopsticks I used tasted like they have toxic substance on them. It tasted very bad after they became wet from salad vinegar & coconut milk soup. I ate a few bites of tofu, but removed most of the tofu from the soup. I am not supposed to eat possible gmo.