Monday, October 30, 2023

Mushrooms and Open Kettle canning method safety concerns

親愛なる家族の皆様へ、

私たちの大切な伝統を尊重しながら安全性を最優先にすることが大切です。私たちの先祖は、キノコを含む食品を保存するためにケトル缶詰法を使用してきました。しかし、特に低酸性食品に関して新しい安全な保存方法について学んできました。

 ケトル缶詰技術は、私たちの遺産の一部ではありますが、低酸性食品におけるボツリヌス菌などの有害な細菌のリスクがあることが分かっています。私たちの伝統を尊重しつつ、私たちの健康を保証するための最新かつ安全な保存方法を取り入れましょう。私たちの大切な伝統を現代の安全基準と融合させましょう。私たちの昔ながらの技術は尊いものですが、私たちの健康が最優先です。
敬具、Angela

Dear Family,
Respecting our valued traditions while prioritizing safety is key. Our ancestors used the kettle canning method to preserve food, including mushrooms. However, we've learned new safety practices, especially for low-acid foods.The kettle canning technique, although part of our heritage, can pose risks with low-acid foods due to potential harmful bacteria like botulism.

 Let's honor our traditions while embracing updated, safer canning methods that ensure our well-being.Let's blend our cherished heritage with modern safety standards. Our older techniques are precious, but our health is paramount.

Sincerely, 
Angela