Sunday, October 08, 2023

Reporting USA persecution

My conversation with Chat GPT 3.5 mobile app today October 8, 2023 (see translation)この翻訳はChat GPTによって行われました。 #ChatGPT #日本語翻訳

My personal legal perspective since commencing ill treatment and cyber torture related communication with the United Nations has changed in 2022-2023; the approach I am taking is to file local reports with local police even if these reports include police officers and local officials. Then to cover the possible or ongoing retaliation from the same state actors, the local report number given online and or an email must be forwarded immediately to a federal agency. Earlier in the year the federal agency was the local FBI office in the US state it's based in. Recently, my approach is to contact Department of Justice and put it under FBI related inquiry. Then by contacting the consulate of close relatives abroad, and notifying them of the ongoing situation, then government may be able to f o i a any reports should they have the list of government agencies used. This is my personal approach for my case at this point in time. There have been no positive changes at the local level that allow me my human rights and freedom since Trump's call to the public to attack Asian Americans and specifically his Japan steel wars. My situation is different from other Asian Americans. My situation is because of us political targeting before my birth that has continued yearly and sometimes daily over a 40 plus year period.

Of course. Here's a translation of the provided message into Japanese:「2022年から2023年にかけて国連との関係で虐待やサイバー拷問に関連するコミュニケーションを始めたことで、私の個人的な法的見解が変わりました。私が取っているアプローチは、地元の警察に報告書を提出することです。これらの報告書が警察官や地元の役人を含む場合でもです。そして、同じ州の連邦機関にオンラインで地元の報告書番号やメールを直ちに転送する必要があります。年初には、連邦機関は米国の州に基づく地元のFBI事務所でした。最近は、司法省に連絡し、FBI関連の調査の対象として報告書を提出しています。そして、親せきの在外領事館に連絡し、継続中の状況を通知することで、政府が使用される政府機関のリストを持っていれば、情報公開請求法(FOIA)を使用して報告書を入手する可能性があるかもしれません。これは、現時点で私のケースに対する私個人のアプローチです。トランプ氏のアジア系アメリカ人への攻撃を呼びかけた以来、私には人権と自由を享受する機会が与えられていないため、前向きな変化はありません。その攻撃は特に彼の日本鉄鋼戦争に焦点を当てています。私の状況は他のアジア系アメリカ人とは異なります。私の状況は、私が生まれる前からの米国の政治的標的化に起因しており、これは40年以上にわたり年々または時折、日常的に続いています。」